Algemene informatie

Ik kocht in een winkelpunt één van jullie producten, maar er blijkt enkel een code in te zitten. Wat nu?

In de winkelpunten kan u onze zogenaamde prepaiddoosjes vinden. Deze doosjes bevatten een code die u online kan activeren om uw product te bestellen. Door de code in te voeren, bewijst u dat u het product al betaald heeft, en hoeft u verder geen betaling te doen om het product te ontvangen. Indien u kiest voor een thuislevering in plaats van een levering in uw tuincentrum, wordt er een transportkost aangerekend voor bestellingen van minder dan 35 euro.

Als u een aankoop doet op onze website, bestelt u onmiddellijk het eindproduct en zal u geen code meer moeten activeren.

Als ik mijn product wil bestellen, krijg ik een melding dat het niet het ideale moment is om het toe te passen. Wat nu?

In uw winkelmandje vermelden we bij het product of het momenteel de juiste periode is om het product toe te passen. Op deze manier willen wij u bijkomend advies geven. U kan uw product nog steeds laten leveren, maar de kans bestaat dat het niet 100% effectief is. Als u doorklikt naar de productpagina, kan u meer informatie vinden over het meest ideale moment om het product toe te passen.

Mijn product blijkt niet voorradig te zijn, wat nu?

Aangezien we levende organismen leveren met een korte houdbaarheid, kunnen er steeds onvoorziene omstandigheden optreden waardoor we tijdelijk niet kunnen leveren.

Hebt u een prepaiddoosje gekocht in een winkelpunt, dan krijgt u na het ingeven van uw code de mogelijkheid om uw e-mail adres in te geven. Op deze manier kunnen wij u op de hoogte brengen wanneer het product terug voorradig is.